VİLLA KUYUMCULUK GİZLİLİK BEYANI
- Giriş
Bu Gizlilik Beyanı; tüketiciler, müşteriler, tedarikçiler, çalışanlar, çalışan adayları ve iş ortaklarına (“Veri Özneleri”) ait kişisel bilgilerin, Merkez Mah. Abide-i Hürriyet Cad. 141/7 Şişli İstanbul adresinde yer alan Villa Kuyumculuk San. ve Tic. A.Ş. tarafından işleme alınmasında geçerlidir. Bu Gizlilik Beyanı, iş ile ilgili bilgiler ve/veya şirketler ile ilgili bilgiler için geçerli değildir.
Veri Öznelerine ait kişisel bilgilerin işleme alınmasında şirketimiz, Veri Sorumlusu veya Veri İşleyen niteliğini haiz olmaktadır. Bu beyanda, kim olduğumuz, kişisel bilgilerinizi ve sizinle ilgili anlam arz eden tüm diğer bilgileri hangi süreçler dahilinde, nasıl ve hangi amaçlarla işleme aldığımız açıklanmaktadır. Başka sorularınız olursa, bu beyanın altında yer alan irtibat bilgileri aracılığıyla bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Bu Gizlilik Beyanı, 15.10.2019 tarihi itibariyle geçerlidir. Bu beyan üzerinde zaman içerisinde değişiklikler yapılabilir, en güncel sürüm web sitemizde yayınlanmaktadır. Önemli değişikliklerin yapılması durumunda size bilgi verilecektir.
- Kişisel bilgilerinizi hangi SÜREÇLER DAHİLİNDE VE HANGİ amaçlarla işleme alıyoruz?
Şirketimiz, kişisel bilgilerinizi bizimle iş yaptığınızda, web sitelerimizi veya uygulamalarımızı kullandığınızda ya da bizimle etkileşim içerisine girdiğinizde işleme alacaktır.
- Taraf olduğumuz sözleşmelerin ifası, size hizmet vermek, ticari münasebete girmek, muhasebesel işlemleri yürütmek, siparişlerinizi size teslim etmek amacıyla
Müşteri olarak bizden bir ürün veya hizmet satın aldığınızda ya da bizimle tedarikçi veya iş ortağı olarak çalıştığınızda, kişisel bilgilerinizi, fatura gönderimi ve ödeme yapılması gibi idari amaçlar doğrultusunda işleme alıyoruz. Ayrıca, kişisel bilgilerinizi ürün veya hizmet teslim etmek veya almak ve bu ürün veya hizmetlerin yönetimini yapmak için de kullanıyoruz. Şirketimiz, kişisel bilgilerinizi, üçüncü şahıslardan hizmet aldığımız konularda sözleşmeler yapmak için de işleme alacaktır.
Bu çerçevede,
- Aramızda sözleşme yapmak için gerekli olması itibariyle kişisel bilgilerinizi işleme alıyoruz. Şirketimiz, gerekli bilgiler temin edilmeden sözleşme icra edememektedir.
- adres ve eposta adresiniz, adınız ve soyadınızı, yetkililerinizin veya sizin T.C. kimlik numaralarını, sözleşmenizde yer alan bilgiler ile ödeme ve kredi bilgilerini ve tarafımızla yaptığınız yazışmalara dair detayları işleme alıyoruz.
- Yasal yükümlülüklerimizi yerine getirmek ve kamu otoritelerinin emir ve talimatlarının yerine getirilmesi amacıyla
Bazı durumlarda, özellikle devlet otoritelerince belirlenen meblağlar üzerinde işlem yapmanız halinde kişisel bilgilerinizi yasal düzenlemelere uygunluk sağlama amacıyla işleme alıyoruz. Bu durumlar, temelde kuyumculuk ve döviz ile ilgili yasal mevzuattan kaynaklanmaktadır.
Bu çerçevede,
- kişisel bilgilerinizi yasalara uygun hareket etme amacıyla işleme alıyoruz
- kimlik fotokopilerinizi T.C.M.B. ve T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı’na iletmek üzere işleme alıyoruz
- yapmış olduğunuz döviz / altın alım satım işlemlerine ilişkin mali bilgilerinizi işleme alıyoruz
- işyerlerimizde kameralar ile görüntü kaydı yapılma mecburiyeti kapsamında işyerindeki görüntülerinizi işleme alıyoruz
- Sorularınıza ve şikayetlerinize cevap vermek, müşteri memnuniyetini ve satış sonrası hizmetleri yönetmek amacıyla
Bizimle irtibat kurduğunuzda, sorularınıza cevap verebilmek, şirketimiz müşterilerinin memnuniyetini ölçmek ve satın almış olduğunuz ürünler için satış sonrası tamir hizmetleri sunabilmek amacıyla kişisel bilgileriniz kullanılacaktır.
Bu çerçevede,
- kişisel bilgilerinizi bu amaç doğrultusunda, siz bu bilgileri bize ilettiğinizde işleme alıyoruz
- adınızı ve soyadınızı, telefon, eposta, adres bilgilerinizi, sorunuzla ilgili olarak bizimle yaptığınız yazışmaları ve sorunuzu yanıtlamak için gerekli olan kişisel bilgileri işleme alıyoruz
- İlişki yönetimi ve pazarlama için
Kamuya açık bilgi kaynaklarından ve sosyal medyadan aldığımız bilgiler ve Müşteri veritabanımız içerisinde kayıtlı olan bilgileri kullanarak size uygun teklifler yapıyor ve bültenler gönderiyor, ayrıca müşteri hizmetleri sunuyor, müşteri yönetimi gerçekleştiriyoruz.
Bu çerçevede,
- size bültenler ve/veya ilişki yönetimi ve pazarlama bağlamında diğer bildirimler gönderirken, kişisel bilgilerinizi işleme alıyoruz.
- adres ve eposta adresinizi, iş ünvanınızı, adınız ve soyadınızı, ödeme bilgilerinizi, sipariş geçmişinizi ve bizimle yaptığınız yazışmaları işleme alıyoruz.
- İş süreçlerinin yürütülmesi ve kurum içi yönetim amacıyla
Kişisel bilgilerinizi, işimizin yürütülmesinde ve organize edilmesinde işleme alıyoruz. Bu kapsamda genel yönetim, sipariş yönetimi ve varlık yönetimi yer almaktadır. Şirketimiz aynı zamanda kişisel bilgilerinizi kurum içi yönetim amacıyla da işleme almaktadır. Daha etkin çalışma amacıyla merkezi işlem sistemleri sağlıyoruz. Denetim ve incelemeler yapıyor, iş kontrolleri gerçekleştiriyor, ve müşteri, tedarikçi ve iş ortaklarına ait dizinler kullanıyor ve yönetiyoruz. Ayrıca, kişisel bilgilerinizi finans ve muhasebe, arşivleme ve sigorta amaçlarıyla, hukuki danışmanlık ve iş danışmanlığı için ve ihtilaf çözüm prosedürleri kapsamında da işleme alıyoruz.
Bu çerçevede,
- kişisel bilgileri, sağlıklı iş operasyonlarımızı sürdürme ve iyileştirme amacıyla da makul ölçüde işleme alıyoruz
- adres, eposta, telefon bilgilerinizi, adınız ve soyadınızı, ödeme bilgilerinizi, ödeme ve sipariş geçmişinizi, T.C. Kimlik numaranızı, Şirketimiz ile yaptığınız yazışmaları ve tarafınız ile Şirketimiz arasında yapılan sözleşmenin yürütülmesi esnasında üretilen bilgileri işleme alıyoruz.
- çALIŞAN KİŞİSEL VERİLERİNİ hangi SÜREÇLER DAHİLİNDE VE HANGİ amaçlarla işleme alıyoruz?
- İnsan kaynakları, personel yönetimi ve maaş yönetimi.
Kişisel bilgilerinizi insan kaynakları ve personel yönetimi için ve özlük dosyanızın yönetimi amacıyla işleme alıyoruz. Bu kapsamda kişisel bilgilerinizin performans değerlendirmelerine, yeniden işe yerleştirmelere, izin ve diğer iş devamsızlıklarına, emeklilik detaylarına, seyahat ve harcamalara ve sizinle kurduğumuz iletişimlere yönelik olarak işleme alınması yer almaktadır. Aynı zamanda yasa ve yönetmeliklerin gereğini yerine getirme amacıyla da kişisel bilgilerinizi işleme almamız gerekebilir. Bunlar örneğin kimlik tanıma, usulsüzlüğü önleme, kurum içi kontroller ve şirket güvenliği gibi hususlardır. Ayrıca kişisel bilgilerinizi maaş yönetiminde de işleme alacağız. Bu noktada sadece maaş ödemelerinizin değil aynı zamanda mesailerinizin ve fazla mesailerinizin, ikramiyelerinizin ve diğer ücret veya haklarınızın da yönetimini yapmaktayız.
Bu çerçevede,
- kişisel bilgilerinizi aramızdaki iş sözleşmesini yürütmek ve yasal yükümlülüklere uygun hareket etmek için işleme alıyoruz
- irtibat bilgilerinizi, doğum tarihinizi, cinsiyetinizi, medeni durumunuzu, uyruğunuzu, fotoğraflarınızı, videolarınızı, T.C. kimlik numaranızı, nüfuz cüzdanı veya pasaport bilgilerinizi, iş durumu beyanınızı, işe alım detaylarınızı (iş geçmişi, eğitim geçmişi bilgileri gibi), iş ve pozisyon bilgilerinizi, iş izni detaylarınızı, işe devam durumunuzu, çalışma şartlarınızı, vergi bilgilerinizi, ödeme bilgilerinizi, yaptığınız mesaileri, özlük dosyasındaki bilgilerinizi, sağlık bilgilerinizi, sigorta bilgilerinizi, görev aldığınız yer ve kurum bilgilerini, hak sahibi olan ve bakmakla yükümlü olduğunuz kişi bilgilerini, yakınlarınızın bilgilerini, din bilgilerinizi, hesap/profil bilgilerini (kurumsal bilgi teknolojileri sistemleri), iş sözleşmesinin yürütülmesi zarfında üretilen bilgileri, ve referanslar, işe devamsızlık ve izin bilgileri dahil olmak üzere iş başvurusuna ilişkin Şirketimiz ile yaptığınız yazışmaları işleme alıyoruz.
- İş süreçlerinin yürütülmesi ve kurum içi yönetim.
Şirketimizde çalıştığınızda, kişisel bilgilerinizi, işimizin yürütülmesinde ve organize edilmesinde işleme alıyoruz. Bu kapsamda genel yönetim, takvim çalışması, yapılan mesailerin kaydedilmesi, şirket ve çalışan varlıklarının yönetimi yer almaktadır. Kişisel bilgilerinizi kurum içi yönetim için işleme alıyoruz. Örneğin, daha etkin çalışma amacıyla merkezi işlem sistemleri sağlıyor, personel dizinleri kullanıyor ve yönetiyoruz. Ayrıca, kişisel bilgilerinizi arşiv ve sigorta amaçlarıyla, hukuki danışmanlık ve iş danışmanlığı için ve ihtilaf çözüm prosedürleri kapsamında da işleme alıyoruz.
Bu çerçevede,
- kişisel bilgileri, sağlıklı iş operasyonlarımızı sürdürme ve iyileştirme amacıyla da makul ölçüde işleme alıyoruz
- irtibat bilgilerinizi, doğum tarihinizi, cinsiyetinizi, iş ve pozisyon bilgilerinizi, işe devam durumunuzu, yaptığınız mesaileri, sigorta bilgilerinizi, görev aldığınız yer ve kurum bilgilerini, hak sahibi olan ve bakmakla yükümlü olduğunuz kişi bilgilerini ve iş sözleşmesinin akışında üretilen bilgileri işleme alıyoruz.
- Sağlık, güvenlik ve etik davranış.
Çalışanlarımızı ve müşterilerimizi koruma amacıyla kişisel bilgilerinizi işleme alıyoruz. Ayrıca, iş sağlığı ve güvenliğini sağlama ve çalışan ve müşteri varlıklarımızı koruma amacıyla da kişisel bilgilerinizi işleme alıyoruz.
Bu çerçevede,
- kişisel bilgilerinizi, kurum içi süreçlerimizi izleme ve yasalara uygunluk sağlama amacıyla makul ölçüde işleme alabiliriz.
- irtibat bilgilerinizi, ilgili özlük dosyası bilgilerinizi, sigorta bilgilerinizi, çalıştığınız yer ve kurum bilgilerini ve tarafımıza iletmiş olduğunuz ilgili sağlık bilgilerini işleme alıyoruz.
- Yasalara uygunluk.
Bazı durumlarda, kişisel bilgilerinizi yasa ve yönetmeliklere uygunluk sağlama amacıyla işleme alıyoruz. Bu durum, insan kaynakları ile ilgili yükümlülükler için söz konusu olabilmektedir. Örneğin altın ticareti, SGK ve Vergi mevzuatı kapsamında, kişisel bilgilerinizi işleme almamız gerekebilir. İlgili yasa ve yönetmeliklere uygunluk gereği kişisel bilgilerinizi devlet kurumlarına veya denetim kuruluşlarına bildirmemiz gerekebilir.
Bu çerçevede,
- bu kişisel bilgileri bir yasal yükümlülüğü yerine getirme amacıyla işleme alıyoruz
- irtibat bilgilerinizi, doğum tarihinizi, cinsiyetinizi, medeni durumunuzu, uyruğunuzu, T.C. kimlik numaranızı, nüfuz cüzdanı veya pasaport bilgilerinizi, iş durumu beyanınızı, iş ve pozisyon bilgilerinizi, iş izni detaylarınızı, çalışma şartlarınızı, vergi bilgilerinizi, ödeme bilgilerinizi ve görev aldığınız yer ve kurum bilgilerini işleme alıyoruz.
- Gelişiminiz için size uygun fırsatlar sunma amacıyla
İK sistemlerimizde saklanan bilgileri, size uygun gelişim fırsatları sunabilme amacıyla kullanıyoruz. Bu sayede size ihtiyaçlarınıza uygun olacak şekilde doğru teknik eğitim ve öğretim, koçluk veya diğer kariyer danışmanlık hizmetleri veya kişisel gelişim fırsatları sunabiliriz. Kişisel bilgilerinizi aynı zamanda genel kariyer ve yetenek gelişimi için de kullanıyoruz.
Bu çerçevede,
- kişisel bilgilerinizi aramızdaki iş sözleşmesini yürütmek için işleme alıyoruz
- irtibat bilgilerinizi, işe alım bilgilerinizi (iş geçmişi, eğitim geçmişi bilgileri gibi), iş ve pozisyon bilgilerinizi, görev yaptığınız yer ve kurum bilgilerini, iş sözleşmesinin yürütülmesi zarfında üretilen bilgileri, iş başvurularına ilişkin Şirketimiz ile yaptığınız yazışmaları (referanslar, işe devamsızlık ve izin bilgileri dahil olmak üzere işleme alıyoruz.
- İşlerinizi rutin akış içerisinde gerçekleştirmenize olanak verme amacıyla
Şirketimizde çalıştığınızda, işin olağan akışında sistemlerimizi ve ağlarımızı kullanırsınız. Epostalar gönderir, internette aramalar yapar ve telefon görüşmeleri gerçekleştirirsiniz. Bu akış içerisinde, bu belgelerde yahut bu belgelere iliştirilmiş meta veriler içerisinde yer alan kişisel bilgilerinizi işleme alıyoruz. Örneğin, bir eposta gönderdiğinizde irtibat bilgilerinizi, profil bilgilerinizi işleme alıyoruz.
Bu çerçevede,
- kişisel bilgilerinizi aramızdaki iş sözleşmesini yürütme amacıyla işleme alıyoruz
- irtibat bilgilerinizi, doğum tarihinizi, cinsiyetinizi, iş ve pozisyon bilgilerinizi, hesap/profil bilgilerinizi (kurumsal bilgi teknolojileri sistemleri), içerik ve veri trafiğini (internet iletişimleriniz, gönderilen ve alınan eposta mesajları, yazdırılan dokümanlar, depolama cihazları gibi) ve alınan yedekler ile ilgili bilgileri işleme alıyoruz.
- İş seyahatlerine katıldığınızda
İş seyahatlerinizin düzenlenebilmesi ve ulaşım organizasyonu için kişisel bilgilerinize ihtiyaç duyuyoruz.
Bu çerçevede,
- adınızı, adres ve eposta adresinizi, seyahatinizin düzenlenebilmesi için gerekli olan verileri (T.C. Kimlik no, doğum tarihi) ve ilgili etkinlikteki kayıtlarınızı işleme alıyoruz
- Çalışan adaylarının KİŞİSEL VERİLERİNİ hangi SÜREÇLER DAHİLİNDE VE HANGİ amaçlarla işleme alıyoruz?
- İşe alım veya iş başvurusu ile ilgili olarak sizinle iletişime geçme amacıyla
Şirketimiz bünyesindeki bir pozisyona başvurduğunuzda, kişisel bilgilerinizi ilgili işe alım sistemlerimizde saklıyoruz. Sistemlerimizde yer alan bilgileri sizinle iletişim kurma ve niteliklerinizin ve profilinizin, ilgili açık pozisyonun şartlarını karşılayıp karşılamadığını tayin etme amacıyla kullanıyoruz.
Bu çerçevede,
- kişisel bilgilerinizi, siz bu bilgileri bize ilettiğinizde izninize dayalı olarak işleme alıyoruz
- irtibat bilgilerinizi, çalışma hayatına dair bilgileriniz (özgeçmişiniz, iş geçmişiniz, eğitim geçmişiniz) ve iş başvurularına ilişkin olarak sizinle yaptığımız yazışmaları (referanslar dahil olmak üzere) işleme alıyoruz
- İşe alım sürecinde sizi değerlendirme amacıyla
İşe alım sürecinde, bu sürecin bir parçası olarak bir aday tarama prosedürü (örneğin bir beceri değerlendirmesi şeklinde) uygulanabilir.
Bu çerçevede,
- kişisel bilgilerinizi sizin beklentilerinize göre daha öncelikli olan kendi beklentilerimizi esas alarak işleme alıyoruz. Bu noktada bizim beklentimiz, Şirketimizdeki açık pozisyonun şartlarını sağlayan niteliklere ve profile sahip adayları seçmektir.
- bu kapsamda tarafınızca başvuru formu ile tarafımıza iletmiş olduğunuz bilgilerinizi işleme alıyoruz
- Sizinle bir iş akdi yapma amacıyla
Eğer size Şirketimizdeki bir pozisyon için iş teklifi yaparsak, bir iş akdi hazırlamak ve icra etmek üzere kişisel bilgilerinizi işleme alacağız. İş akdinizin yapılması, ifa edilmesi ve feshi süreçleriyle ilgili olarak kişisel bilgilerinizi işleme alacağız. Sonrasında kişisel belgelerinizi insan kaynakları sistemlerimizde saklayacağız.
Bu çerçevede,
- sizinle bir iş akdi yapılması için gerekli olması itibariyle kişisel belgelerinizi işleme alıyoruz
- irtibat bilgilerinizi, doğum tarihinizi, cinsiyetinizi, medeni durumunuzu, uyruğunuzu, T.C. kimlik numaranızı, nüfuz cüzdanı veya pasaport bilgilerinizi, işe giriş bildirgenizi, çalışma hayatı bilgilerinizi (iş geçmişi, eğitim geçmişi bilgileri gibi), iş ve pozisyon bilgilerinizi, iş devamlılığı bilgilerinizi, iş izni detaylarınızı, din bilginizi, yakınlarınızın bilgilerini çalışma şartlarınızı, vergi bilgilerinizi, ödeme bilgilerinizi, sigorta bilgilerinizi ve görev aldığınız yer ve kurum bilgilerini, sağlık bilgilerinizi ve mevzuatın gerekli kıldığı diğer bilgilerinizi işleme alıyoruz.
- Diğer açık pozisyonlar hakkında size bilgi verme ve bu konuda iletişime geçme amacıyla
Bazen sizin için elverişli bir açık pozisyonumuz henüz olmayabilir. Eğer tercih ederseniz sizinle ilgili bilgileri sistemlerimizde saklar ve ilgilenebileceğiniz yeni bir açık pozisyon olduğunda sizinle iletişime geçebiliriz. Sizi ayrıca işe alım çalışmaları için davet edebilir yahut iş fırsatları ile ilgili olarak sizinle iletişime geçebiliriz.
Bu çerçevede,
- kişisel bilgilerinizi sistemlerimizde tutmayı tercih etmeniz durumunda bu bilgilerinizi onayınıza tabi olarak işleme alacağız
- irtibat bilgilerinizi (posta ve eposta adresiniz gibi), eski iş başvurularında bize iletmiş olduğunuz bilgileri (örneğin özgeçmişiniz) ve önceki iş başvurularınızdaki sürecin bir özetini işleme alıyoruz
- Kişisel bilgilerinizi ne kadar süre elimizde tutuyoruz?
Şirketimiz Veri Öznelerinin kişisel bilgilerini sadece ilgili işlenme yerine getirmek için gereken süre kadar, yasal bir kriteri yerine getirmek için makul olarak gereken ölçüde ya da yürürlükteki bir zamanaşımı hükmü çerçevesinde elinde tutmaktadır.
İlgili saklama süresi sona erdikten hemen sonra, Bilgiler;
güvenli şekilde silinecek veya imha edilecektir;
isimsizleştirilecektir;
Arşive kaldırılacaktır
- Kişisel bilgilerinize kimler erişebilir?
Şirketimizin çalışanları, kişisel bilgilere yalnızca ilgili amaç doğrultusunda ve görevlerini yerine getirebilmek için gerekli olan ölçüde erişmeye yetkilidir. Yine size hizmet sunabilmek için hizmet aldığımız üçüncü şahıslar ile kişisel verilerinizi paylaşabiliriz.
Kişisel bilgilerinize üçüncü şahısların erişimi
Aşağıda belirtilen üçüncü şahıslar, Şirketimize ürün veya hizmet tedarik etmek için gerekli olduğunda kişisel bilgilerinize erişebilir: resmi kurumlar, bankalar, sigorta şirketleri, bilgi teknolojileri tedarikçileri, mali ve hukuki danışmanlarımız ve tedarikçiler.
Üçüncü şahıslara kişisel bilgilerinize erişim tanındığında, Şirketimiz, kişisel bilgilerinizin sadece ilgili amaç doğrultusunda gerekli olan ölçüde işleme alınmasını sağlamak için gerekli her türlü akdi, teknik ve kurumsal tedbiri alacaktır. Kişisel bilgileriniz, üçüncü şahıslar tarafından yalnızca yürürlükteki yasalara uygun olarak işleme alınacaktır.
Burada yazılanlar haricinde, kişisel bilgileriniz, yasal bir zorunluluk olmadıkça üçüncü şahıslara iletilmeyecektir.
- Kişisel bilgileriniz nasıl korunur?
Kişisel bilgilerinizin gizliliği ve güvenliği için yeterli koruyucu tedbirler almış bulunuyoruz. Kişisel bilgileri kazayla veya yasal olmayan şekilde imhaya veya kazayla zayi olmaya, zarar görmeye, değiştirilmeye, yetkisiz olarak ifşa edilmeye veya erişime ve ayrıca diğer her türlü şekilde yasa dışı işlemeye (gerekli olmayan bilgilerin toplanması da dahil olmak üzere) veya gereğinden fazla işleme alma durumlarına karşı korumak için her türlü teknik, fiziksel ve kurumsal tedbir tarafımızca hayata geçirilmiştir.
- GİZLİLİK HAKLARINIZI NASIL KULLANABİLİRSİNİZ?
Kişisel verileriyle ilgili olarak aşağıda sayılan hakları mevcuttur;
a) Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
b) Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
c) Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
ç) Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
d) Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
e) Mevzuatta öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
f) (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
g) İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
ğ) Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
Veri Öznelerince “Kişisel Veri Sahibinin Başvuru Dilekçesi” (Ek-1) ile yapılacak bizzat yazılı başvuru veya Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) aracılığıyla yapılacak başvuru şirketimizce değerlendirilecek ve 30 günlük yasal süresi içinde cevaplanacaktır.
Veri Özneleri, bu haklarını aşağıda belirtilen yöntemlerden bir tanesi ile yazılı talepte bulunmak suretiyle kullanabilecektir;
- Şirkete kimliklerini ispat eden belgelerle birlikte noter vasıtasıyla,
- Kendi Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adreslerinden Villa Kuyumculuk Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adreslerine (villakuyum@hs02.kep.tr) iletecekleri kayıtlı elektronik postayla,
- Üç adet imzalarını ve kimlik suretlerini ekledikleri dilekçelerini elden teslim etmek koşuluyla,
Gizlilik haklarınızı kullanmak için lütfen www.villakuyumculuk.com.tr bağlantısı altında yer alan irtibat bilgilerinden bizimle irtibata geçiniz. Kimliğinizi doğrulamak için ek bilgi talep edebileceğimizi hatırlatırız.
- ONAYINIZI GERİ ÇEKEBİLİR MİSİNİZ?
Onay verdiğinizde her zaman bu onayınızı geri çekebilirsiniz. Ancak onayınızı geri çektiğinizde bunun geriye dönük bir hükmü olmadığını ve yalnızca ilk olarak onay vermiş olmanız durumda bu onayı geri çekebileceğinizi hatırlatırız. Onayınızı geri çekmek için lütfen www.villakuyumculuk.com.tr bağlantısı altında yer alan irtibat bilgilerinden bizimle irtibata geçiniz. Onayınızı geri çektiğinizde dahi KVKK 5. Maddede yer alan zorunlu sebeplerle verilerinizin işlenmesine devam edilmesi gerekebilecektir.
- NASIL ŞİKAYETTE BULUNABİLİRİM?
Şirketimiz tarafından kişisel bilgilerinizin kullanılmasına ilişkin bir şikayetiniz olursa, www.villakuyumculuk.com.tr bağlantısı altında yer alan irtibat bilgilerinden aracılığıyla şikayette bulunabilirsiniz. Şirketimize itirazda bulunmanın yanı sıra aynı zamanda Kişisel Verileri Koruma Kurumu’na da şikayette bulunmanız mümkündür.
Ek-1
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU KAPSAMINDA
BAŞVURU FORMU
6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nda (“Kanun”) ilgili kişi olarak tanımlanan kişisel veri sahiplerine (“Bundan sonra “Başvuru Sahibi” olarak anılacaktır), Kanunun 11. Maddesinde kişisel verilerinin işlenmesine ilişkin bazı taleplerde bulunma hakkı tanınmıştır.
KVK Kanunu Madde 13/1 uyarınca; veri sorumlusu olan Şirketimize bu haklara ilişkin olarak yapılacak başvuruların yazılı olarak veya Kişisel Verilerin Korunması Kurulu (“Kurul”) tarafından belirlenen diğer yöntemlerle tarafımıza iletilmesi gerekmektedir.
Bu çerçevede “yazılı” olarak Şirketimize yapılacak başvurular, işbu Başvuru Formu’nun çıktısı alınarak;
- Başvuru Sahibi’nin şahsen başvurusu ile,
- Noter vasıtasıyla,
- Başvuru Sahibi’nce 5070 Sayılı Elektronik İmza Kanununda tanımlı olan “güvenli elektronik imza” ile imzalanarak Şirketimizin kayıtlı elektronik posta adresine gönderilmek suretiyle,
Şirketimize iletilebilecektir.
Aşağıda, yukarıda belirtilen başvuru şekillerine ilişkin ayrıntılı bilgiler sunulmuştur.
Başvuru Şekli | Başvuru Adresi | Gönderi Açıklamaları | |
Şahsen Başvuru (başvuru sahibinin, kimliğini tevsik edici belgeler ile bizzat yapacağı başvuru) | Abide-i Hürriyet Cad. 141/7 Şişli İstanbul | Zarfın üzerine “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında Bilgi Talebi”yazılacaktır. | |
Noter Vasıtasıyla | Abide-i Hürriyet Cad. 141/7 Şişli İstanbul | Tebligat zarfına “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında Bilgi Talebi” yazılacaktır. | |
Güvenli elektronik imza veya mobil imza ile imzalanacak Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) Yoluyla | villakuyum@hs02.kep.tr | Kayıtlı elektronik postanın “konu” kısmına “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında Bilgi Talebi” yazılacaktır. |
Başvuru şekillerinde herhangi bir değişiklik olması halinde bu form güncellenecektir.
Tarafımıza iletilmiş olan başvurularınız KVK Kanunu Madde 13/2 gereğince, talebin niteliğine göre talebinizin bizlere ulaştığı tarihten itibaren otuz gün içinde yanıtlandırılacaktır. Yanıtlarımız ilgili KVK Kanunu Madde 13 hükmü gereğince yazılı veya elektronik ortamdan tarafınıza ulaştırılacaktır.
- Başvuru Sahibi iletişim bilgileri:
İsim ve Soyisim | |
T.C. Kimlik Numarası | |
Telefon Numarası | |
Eposta Adresi | |
Adres |
B. Başvuru Sahibinin Şirketimiz ile ilişkisine dair bilgiler
Lütfen şirketimiz ile ilişkinize dair ilgili kısmı işaretleyerek kısaca açıklama yapınız.
MÜŞTERİ | İŞ ORTAĞI | ZİYARETÇİ | ÇALIŞAN |
……………………………..……………………………..…………………………….. | ……………………………..……………………………..…………………………….. | ……………………………..……………………………..…………………………….. | ……………………………..……………………………..…………………………….. |
ESKİ ÇALIŞAN | ÇALIŞAN ADAYI | ÜÇÜNCÜ ŞAHIS ÇALIŞANI | DİĞER |
……………………………..……………………………..…………………………….. | ……………………………..……………………………..…………………………….. | ……………………………..……………………………..…………………………….. | ………………………………….. (Lütfen belirtiniz) |
Eğer biliyorsanız, Şirketimiz’in hangi iş birimi ile ilişkili olduğunuzu belirtiniz: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
C. Lütfen KVK Kanunu kapsamındaki talebinizi detaylı olarak belirtiniz:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
D. Lütfen başvurunuza vereceğimiz yanıtın tarafınıza bildirilme yöntemini seçiniz:
- Adrese posta yoluyla (iadeli taahhütlü) teslim
- E-posta adresi ile iletim
- Elden teslim
(Vekâleten teslimat yapılabilmesi için noter tasdikli vekâletname veya yetki belgesi aslının ibraz edilmesi gerekmektedir.)
İşbu Başvuru Formu, Şirketimiz ile olan ilişkinizi tespit ederek, varsa, Şirketimiz tarafından işlenen kişisel verilerinizi eksiksiz olarak belirleyerek, ilgili başvurunuza doğru ve kanuni süresinde cevap verilebilmesi için tanzim edilmiştir. Hukuka aykırı ve haksız bir şekilde veri paylaşımından kaynaklanabilecek hukuki risklerin bertaraf edilmesi ve özellikle kişisel verilerinizin güvenliğinin sağlanması amacıyla, kimlik ve yetki tespiti için Şirketimiz ek evrak ve malumat (Nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi sureti vb.) talep etme hakkına sahiptir. İşbu Başvuru Formu kapsamında iletmekte olduğunuz taleplerinize ilişkin bilgilerin doğru ve güncel olmaması ya da yetkisiz bir başvuru yapılması halinde Şirketimiz, söz konusu yanlış bilgi ya da yetkisiz başvuru kaynaklı talepleri cevaplamama hakkına sahiptir ve bu taleplerin cevaplanmamasından veya taleplerin hukuka aykırı olmasından kaynaklanan herhangi bir sorumluluğumuz bulunmamaktadır.
Bu başvuru kapsamında şirketimize sunmuş olduğunuz bilgilerini yalnızca KVK Kanunu kapsamındaki taleplerinizin yerine getirilebilmesi amacıyla işlenecek ve ilgili iş birimleriyle ve very işleyenlerle paylaşılabilecektir.
Başvuru Sahibinin (Kişisel Veri Sahibi)
Adı Soyadı :
Başvuru Tarihi :
İMZA | İMZA | İMZA |